مقالات طراحی سایت

کوکاکولا زبان طراحی جدیدی را راه اندازی میکند

 
کوکاکولا زبان طراحی جدیدی را راه اندازی میکند

در جنبشی که طراحی وب سایت به عنوان یکپارچه سازی برند های جهانی ثبت شده است، شرکت کوکاکولا یک طراحی اصلی از دیدگاه خودش در این هفته اعلام میکند. زبان طراحی جدید،که در مکزیک پیشقدم شده است و به زودی به طور جهانی در طول سال های 2016 و 2017 گسترده می شود،به عنوان متحد سازی برند جدید انجام می شود.




طراحی سایت جدید Coca-Cola کلاسیک،Coke Zero، Coke life  را پوشش می دهد.در مرکز این موضوع، طراحی جدید چیزی است که، شرکت Red Disc را با آن می نامد، خطوط تولید متفاوت نوشیدنی هایشان را متحد خواهند ساخت.

از پیش، برند Cola با  نوشیدنی های جهانی Coke مرتبط بوده است،رنگ قرمز در جایی که زبان طراحی به وجود آمد،عامل قدرمندی می باشد.

Red disc اساسا یک بطری لبه دار با نام "Coca-Cola"-که به الفبای برند مشابه نوشته می شود-می باشد که الفبا و حروف گذاری آن بر اساس دست خط اولین صاحب و سهام دار شرکت Coca-Cola بوده است. طراحی برای برند جدید به منظورنمایش دادن هر Coke که شما می خرید،بدون در نظر گرفتن نوشیدنی اصلی در بطری یا قوطی می باشد.

کوکاکولا زبان طراحی جدیدی را راه اندازی میکند

هم چنین با نام تجاری شرکت از زمان های پیش تاریخچه ایی دارد; اساسا، Red Disc در تبلیغات Coke از دهه1930 استفاده می شد; سپس در دهه 1940 به عنوان یک سیستم تبلیغاتی در مکان های خرده فروشی به منظور بیان به عموم که کجا می توانند Coke اصلی را بخرند،به کار برده می شد. در دوره های به خصوصی،شرکت امیدوار است که این موضوع  این معنی را بدهد که خطوط تولید جدیدتری به عنوان Coke Life  اعتباراتی را به دست می آورند که سهام خط تولید کلاسیک Coke از پیش از این اعتبارات بهره مند شده بودند.

البته،محصولات مختلف Coke هم چنان حس و درک اندکی از یگانگی را توسط نمایش دادن رنگ های برند شان به عنوان  جزوئی از بسته بندی،نگاه می دارند.

کوکاکولا زبان طراحی جدیدی را راه اندازی میکند

دیدگاه متحد برندها بسیار چشمگیر می باشد زیرا در طول 3 دهه گذشته،روش و نگرش Coke  برای نام تجاری، طراحی بازدید های بصری به منظور افزایش تفاوت میان سه آیتم نوشیدنی آن ها بوده است.تغییرات در ذائقه مشتریان و آگاهی از موارد و آیتم های سالم تر این معنی را می دهد که قند کامل  Coke زمینه از دست رفتن رژیم Coke را فراهم می سازد; اگر گرایش ها و تمایلات ادامه یابد،نگرش برند جدید به این مفهوم می باشد که در آینده ما هم چنان به جای اینکه به جدول رژیم خاکستری پشت قوطی آن فکر کنیم رنگ قرمز Coke را ملاحضه می کنیم.